23 juni 2010

Home sweet home...

5 opmerkingen:

  1. Hallo Caroline
    ik heb even weer bij al jou kaartjes gekeken
    en ik vind ze heel mooi en jou home sweet home is heel leuk geworden
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hOI cAROLINE,WAT EEN PLAATJE,
    GROETJES hEIDY

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat jij mij komt volgen.. ik volg jou nu ook..wat een mooie kaartjes maak je.. heerlijk rustig maar wel heel mooi..groetjes cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Nog bedankt voor de tip. Ik had dat op mijn blog geschreven, maar ik dacht later misschien lees je dat niet. Ik vind jou kaartjes wel wat hebben. Suptiel, zacht en rustig.
    Ga er zeker wat dingetjes vanaf "pikken". Mag toch wel hé. Veel plezier met kaarten maken.
    Zal je blog volger worden en nodig je uit dat van mij te worden.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen