12 juni 2010

srapping challenge

6 opmerkingen:

  1. hoi Caroline,

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.

    Bedankt voor je bijdrage aan het Scrappin Challenge Blog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo caroline
    wat heb je een SCHITTERENDE KAART gemaakt
    echt heel MOOI
    leuk dat je meedoet
    groetjes ellyelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Caroline
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt en het inkleuren vind ik geweldig dat lukt mij nog niet
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey hey,
    een belgisch blogster zijn hier weinig te vinden.
    En dan nog een verzorgster in een bejaarden tehuis.
    Je kaarten zijn geweldig!!
    Ik ben ook belgische blogster en verpleegkundige in een Brugs bejaardentehuis.
    Ik heb mij natuurlijk bij je volgers gevoegd!

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, een naamgenoot :-) Wat een prachtige kaart heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. caroline
    je kan mij toevoegen op msn
    zo kunnen we chatten over onze hobby
    martine_van_hee@hotmail.com

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen