08 maart 2012

LIEBSTER BLOG AWARD

"BELOFTE MAAKT SCHULD" , zeggen ze .



SILKE : Mijn dochter en creatief op een andere manier
dan ik .Knutselen , muziek en fotografie .
Neem eens een kijkje , vind ze vast leuk !

RITA : Kreeg een beetje de smaak te pakken door ons.
Bakken , knutselen , haken , breien
ook dit kan ze allemaal ! Een bezoekje waard.

KATRIEN : Ons keukenprinses !recepten a volonté !
Allerlei lekkers om zelf uit te proberen !
Een bezoekje laat je watertanden.

MAMUSKA : Vintage , retro & kitch inspired life !
Naaien , juwelen maken en je interieur wat opvrolijken ?
Mamuska kan er wat van . Een bezoekje zou ze heel leuk vinden .

ANGELE : Scrapkaarten , héél mooie , aparte stijl , eenvoudig ,
een blog om inspiratie op te doen . Scrappers een aanrader !


Wanneer je deze award ontvangt:
– dank je de gever en plaats je een link op je blog
– geef je de award door aan 5 andere blogs (je laat dat weten via reactie op hun blog)
– hoop je dat de award met liefde doorgegeven wordt

1 opmerking:

  1. Wat een lovende woorden! Wat lief Caroline! Ik neem 'm graag in ontvangst. Nu het doorgeven. Daar ga ik eens over nadenken. Het zal misschien niet een ,twee, drie op mijn blog veschijnen... maar binnen een week hoop ik het rond te hebben.

    Dank je wel en een fijne dag, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen