07 november 2011


Ja ! Lap !
Ik ben getagd en dan nog wel door Silke
mijn dochter .
op donderdag 27 oktober om precies te zijn !
Ze dacht al dat ik het vergeten was .
NEE ! Zou ik niet durven ;)
Mo , dat is zo moeilik om 10 ding
over jezelven te zegn !

1. Getagd ! Nu nog 9 zinnen te gaan ...hihi
2. Weet je dat ik dit al 4 x in het klad heb geschreven , geschrapt en herschreven !
3. Scrapkaarten maken , breien en haken , bloemstukjes
af en toe een foto van de uitstapjes plaatsen op mijn blog vind ik leuk .
4. SNOEPER ! spekjes , chocolade , taartjes ...(met mate hé !)
5. Rockmuziek , spannende films , fietsen , uitstapjes , leuk om te doen .
6. Een " moederkloek " denk ik wel !
7. "Moeder Theresa" word ik hier ook wel eens lachend genoemd !
8. Twijfelen is ook één van mijn "goeie" eigenschappen .
9. Dagje shoppen daarvoor ben ook ik altijd te vinden .
10. Wie goed doet , goed ontmoet ! Hoop ik !

Lida mag ik zo vrij zijn jou te taggen ?

3 opmerkingen:

  1. Hallo "moeder Theresa", wat een eer om zo genoemd te worden.
    Knap dat je met mate kan snoepen ik rust niet eerder voordat het pak eigenlijk leeg is.
    Dat je mooi kan breien, haken, scrapen en bloemstukken maken is helemaal waar ik bewonder ze op je blog.
    Shoppen kan je mij ook altijd voor vinden.
    Je twijfelen blijkt uit dat je dit al tig keer herschreven hebt hihihi maar meis ik vind het een ontzettend leuk stukje geworden en vond het leuk om te lezen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi die Caroline,
    Nou ik ben gelijk een kijkje op je blog gaan nemen, toen ik je mailtje las.
    Wat leuk om wat meer over jou te lezen!
    Een gezellige shoppende,creatieve, moederlijke en snoepende Theresa. Zo alles even samen gevat.
    Nou heb ik de eer om dat te doen. Nou ja ... eer??!! Ook een kladpapiertje erbij of lukt het mij zo?
    Je leest het wel en gezellig je berichtje.
    Gezellige groetjes uit het westen.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen