05 augustus 2010

RAK BY ODETTA

2 opmerkingen:

  1. Bedankt dat je mee wilt doen aan mijn blog candy ... alleen ... je moet wel een berichtje op je blog plaatsen ( en niet alleen in de side bar) met een werkende link naar mijn 'blog candy berichtje' en ... in je reactie op mijn blog moet ook nog een ideetje voor de wedstrijd van september staan ... Ik heb veel internationale bezoekers, daarom doe ik mijn blog in het engels, dus misschien had je de 'regeltjes' niet goed begrepen? Laat het maar weten als iets niet duidelijk is ... en plaats maar gewoon een nieuw berichtje als je mee wilt doen, dan kan ik je vorige berichtje verwijderen ... Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline ... ik wil je even laten weten dat ik je berichtje uiterlijk morgen verwijder, omdat je niet aan de regeltjes hebt voldaan. Hier komen ze nog een keer:
    * je moet volger worden van mijn blog
    * je moet een berichtje met foto van de candy en werkende link op je blog plaatsen
    * je moet in je berichtje op mijn blog de link naar jouw eigen blogberichtje zetten
    * je moet een ideetje bedenken voor de wedstrijd voor september

    Ik weet dat het een heleboel is, maar de prijs is dan ook de moeite waard, denk ik zo! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen